دوشنبه ۱۶ آذر ۸۸


کنسرت ارمنستان










نظرها:


سلام بر داریوش،
من مخالف اسلام هستمم ولی نه اسلام محمدی، اسلام دیکتاتوری
اسلامی که مردم در ان آزادند، هر کی مسئول سرنوشت خویش هستند.
به نظر من اسلام محمدی بهترین دین جهان است، اگر آنهم درست اجرا شود.
داریوش عزیز آیا تو هم بر این عقیده ای؟
من خدا را دوست دارم ولی زندگی را نه به قول معروف زندگی با این همه غم نمی ارزه.
سال ها پیش کسی را دوستش داشتم و می گفتم پرسه دردل غریب پرسه ی بی انتها ست.
نمی دانستم کا ایا او هم مرا دوست دارد یا نه؟ ولی حالا مطمئنم که در دلش پرسه گاهی ندارم

mohsen yavary | August 7, 2010 11:08 PM

سلام داریوش جان
من از اون داریوش بازای اساسی ام که از 12 -13 سالگی آهنگاتو گوش میکردم و واسه یه آهنگت از این سر مشهد تا اون ورش میرفتم یا یه موقع اگه کسی یه آهنگتو به من میداد که نداشتم در ازاش بهش پول میدادم. من کلی آهنگ زیر خاکی ازتون دارم مثلا آهنگ ای یرای گره کردن/ بهتری بهانه من/ که با دهان خودتون آهنگشو میزنین و...
آرزوم اینه که آهنگایی که تو آلبوماتون نیست رو یه جوری بشه گیر آوورد هرچند الان حدود 6 -7 ساله دیگه آنگه زیر خاکی نتونستم گیر بیارم البته یانیست یا گیر من نیومده
راستی اولین آهنگی که خوندین قبل از نبسته پیمان آهنگ تنهایی بود؟

وحید | June 5, 2010 02:15 PM

سلام داریوش عزیز از آلبوم جدیدی که دادی ممنون واقعا آهنگ های زیبایی بود . داریوش عزیز یکی از آرزوهای من اینه که یک روز بتونم بیام کنسرتتو ازنزدیک ببینمت به امید اون روز

مهناز از تهران | May 21, 2010 03:13 AM

با سلام و خسته نباشي از داريوش عزيز. من ۳۲ سالمه و از دوره دبيرستان عاشق شما بودمو و هستم در اين حد که اقوامم اگه موزيک شما رو گوش کنند ياد من مي افتندو تماس ميگيرند دليلشون هم اينه داشتند موزيک شما رو مي شنيدند. فقط بدونيد داريوش عزيز ايران و ايراني عاشقانه دوسست داره و هر روز منتظر يه کار جديده. خيلي دوست داشتم کنسرت عيدتونو بيام و آرزوم بر آورده شه. دوست دارم.

sheida | May 20, 2010 02:09 AM

داریوش عزیز ما با تو هستیم به خاطر دیدنت خونه رو پیچوندمو امدم کنسرت .باورم نمیشد تو اینجایی و من دارم میبینمت .عکسایی که باهات گرفتم دارم هر روز که نگاشون میکنم خوشحال میشم که زنده بودمو دیدمت .من میپرستمت بخدا

الهام مشکانی | May 18, 2010 12:36 PM

salam bar nabze music pap iran dariush e bozorg
az khoda 3arezoo daram
1_pyame mara bebini 2_tora az nazdik bebinam 3_zire saghfe irane bozorg
sorude azadi sardahim
rasti ba arze puzesh age mishe muhaye
ghashangeto boland bezar (thanks i love you)
siavash az khorram abad

سياوش س | May 8, 2010 11:30 AM

salam bar nabze music pap
ei ke bito khodamo tak o tanha mibinam har jake pa mizaram toro oonla mibinam ta volude khun dar raghayam dustat daram ba arze khahesh mikonam moohato boland beza (siavah s) (khorram abad)

سياوش | May 7, 2010 02:43 AM

اي بزرگ موندني
اي طلايه دار صبح
اميدوارم هميشه پايدار و جاودانه باشي.
مثل هميشه عالي بودي بزرگ ومقتدر.
هميشه سالم باشي/بميرم تا نميري/ جونيم نذر صدات.
زندگي جز مرگ در پاي تو نيست.

s-a | April 29, 2010 01:20 PM

salam be abar mard mosighie iran zamin kheli doset daram faghat ye khahesh daram az shoma onam ine ke ta zamani ke tavan dari va mitoni baraye dostdaranet bekhoni va albome taze bedi baraye ma ke iran hastim gosh dadan be sedaye jadoee shoma baese omid be frda haye behtare be omide inke saadat didan shoma dar khake vatan ro dashte bashim haghir tarin havadare shoma shahrad .

shahrad | April 6, 2010 09:22 AM

dariush jan hgadre jonam doset daram

mohammad | April 4, 2010 07:03 AM

سلام بر یگانه صدای آزادی
داریوش عزیز از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم که همچنان با ترانه های بزرگت از وطن بی کفن حمایت کنی به امید آن روز که در ایران سرود عشق و آزادی را سر دهی ترانه دنیای این روزهای من نیز همچون دیگر ترانه هایت شاهکاره.

omid | March 16, 2010 03:59 AM

داریوش جان ممنون که هستی ممنون بخاطر تمام تلاشهایت ممنون بخاط تمام اهنگات ممنون ممنون ممنون
از شهرستان : میانه

آرش | February 15, 2010 03:42 AM


ازشما به خاطراينکه هنوز ايران وآينده اش برايتان مهم است.
سپاسگزارم.ودرمقابل شما وصداي اعتراضتان سر تعظيم فرود مي آورم.
اميدوارم همواره موفق وسربلند باشيد.

مونا | February 8, 2010 01:02 AM

من 21 سالمه آرزوم دیدن از نزدیک حضرت استاد داریوش هر چند میدونم این آرزو رو به گور میبرم ولی همیشه امیدوار خواهم ماند داریوش جان ممنون که هستی ممنون بخاطر تمام تلاشهایت ممنون بخاط تمام اهنگات ممنون بخاطر چکاوک

kia | February 3, 2010 12:56 AM

salam dariush jan
eftekhar mikonam be vojodet
omidvaram manham betonam dar yeki az concerthat az nazdik bebinamet
doooset daram
ahange donyaye in rozaye man ye shahkare ke zabonam az goftane arzeshesh ghasere
be omide azadie iraaaan zamin

sabra | January 19, 2010 10:52 AM

لطفا مصاحبه ي داريوش با کانال طپش که ۸قسمت بود براي دانلود بذاريد ممنون

navid | January 15, 2010 10:35 AM

درود
*به کدام مسلک هستيد ز کدام ملت هستيد که کشند عاشقي را که تو عاشقم چرايي*
رستم جان
اي زجر کشيده اي هوادار ايران اي ...
روي سخنم با شما و امثال شما نيست اين جا جايگاهيست براي درد دل کردن با دوستي که سالهاست فقط صدا و تصاويرش تنها تسکين دل ماست.
من هم نه سرمايه دار بي‌دردم نه بالاي گود نشسته‌ي سخنگو شايد امکاني باشد تا همديگر را رودر رو ببينيم و بيشتر و بدون سوء تفاهم و سوء برداشت با هم گفتگو کنيم تا شايد روشن‌تر شويم . رستم جان زياد تند نرو که هفت خاني در پيش شما و ما است که فقط با تدبير و توکل گذر از آن آسان است نه با پرخاش و رگ گردن باد کردن عزيز (کمي فکر بعد جواب)
بدرود

Danial | December 27, 2009 11:05 PM

سلام، پاسخ دانیال:
من برخلاف این دوست عزیز که ظاهرا ساکن ایران نیستند تا حدودی با نظر شما موافقم. فرهنگ ایرانی که ریشه در تاریخ کهن این سرزمین دارد در گرداب حوادث روزگار نه تنها دچار ضعف هایی شده بلکه بسیاری از مولفه های فرهنگی شاخص خود را از دست داده است ایران زادگاه مهر بود اما امروز... ایرانیان دروغ نمی گفتند اما امروز... ایرانیان به اعتبار لوح حمورابی و قوانین دارا (دات) پایه گذار قانون بودند اما امروز... قانون گریزی یعنی سرچشمه دیکتاتوری یعنی بی عدالتی. حالا منشا قانون گریزی کجاست؟ منشا سقوط فرهنگی کجاست؟ جمهوری اسلامی؟ احمدی نژاد؟ یا قبلی ها؟ اینها بی شک مقصرند اما باید توجه داشت آنها که امروز انگشتر پادشاهی به دست کرده اند خود زمانی جز ما بودند بدون محافظ، بدون شهرت. منی که حتی در یک صف به حقوق دیگران احترام نمی گذارم، همواره به دنبال رابطه ام، منی که تمام فکرم منافع شخصی و در نهایت منافع دوستان و هم فکرانم هست اگر قدرت را به دست بگیرم می شوم همانهایی که در تاریخ معاصرمان هستند البته با نام و طرز فکر و روشی متفاوت ...

متاسفانه بی واسطه شاهدم که این من ها زیادند اما دوست عزیز توجه داشته باش که الزاما گناه از این من نیست این من اگر چنین نباشد نمی تواند در سرزمینی زندگی کند که "دویدن حق کسانی است که نمی رسند و رسیدن حق کسانی است که نمی دوند". گناه از این من نیست چرا که کسی نبوده که آموزش دهد ای من هویت خودت را در سیاهی ها فراموش نکن! شما نگاه کن بسیارند کسانی که در خارج از ایران، زمین تا آسمان تغییر می کنند ... مردم ایران بزرگند، شریفند، پاکند، اما کمرشان شکسته، از احساساتشان سواستفاده شده، امیدشان تباه شده. راه حل چیست؟ کشور به معدود افراد شایسته سپرده شود، به مردم فرصت داده شود، کشور را فدای اثبات ایدئولوژی (از هر نوع) نکنند و ...

مسعود | December 26, 2009 10:50 AM

آقای دانیال
نمیدانم؛ چه مرامی داری؛ یا چه هدفی را دنبال میکنی.
در هر حال هر طرز تفکری داری البته برای خودت محترم است. اما نه الزاما برای هواداران ایران زمین.
آقای عزیز؛ تنها به چند سوال من جواب بدهید. شما سیاسی هستید؟ اصولا مردم زجرکشیده ایران, سیاسی هستند؟ اصلا چه لزومی وجود دارد که مردم سیاسی باشند؟
آقای عزیز دزر همه دنیا مردمان اندکی هستند که سیاسی هستند. اما بیشتر مردم در انتخابات سیاسی کشورشان حق اظهار نظر و رای دادن را دارند. آنهم کاملا آزادانه.
حالا شما با انصاف خود قضاوت کن؛(امیدوارم که انصافت از نوع انصاف ا.ن نباشد.)اگر مردمی را برای مدت 30 سال به خاطرمسایل مرتبط با ارتباط با جنس مخالف و یا نوشیدن نوشابه الکلی و یا موی سرشلاق بزنند؛ و یا سنگسار کنند. اگر مردمانی را هر روز مجبور به شنیدن و یا دیدن اخبار و یا تصاویر اعدام و سنگسار کرده باشند.
آنوقت شما توقع دارید این مردم برای شما صادق هدایت یا فروغ فرخزاد شوند.؟
آقای عزیز به جای توهین به قاطبه مردم و بزرگ جلوه دادن افکارتان بهتر است بدانید که همین مردمی که به زعم آقای دکتر ا. ن , خس و خاشاک هستند؛ فعلا خواب و آرامش خ.ر را به کابوس تبدیل کرده اند.
در ضمن بدانید که همیشه و همیشه مردم در مورد هر رفتاری که انجام میدهند؛ دلایل و حقوقی دارند. که چون توسط حکومتگران شنیده نمیشود؛اشکال غیرطبیعی برای بروز به خود میگیرد. که البته بعد از شنیده شدن توسط حکومتی مبتنی بر حقوق بشر اکثر این واکنشها دوباره طبیعی خواهند شد. پس واکنش مردم معلول است. و ظلم حکومتگران حکومتی ظالم علت است. عده محدود سوئ استفاده کنندگان از این شرایط نیز در فضای آزاد و منطقی و مبتنی بر حقوق بشر شناخته خواهند شد. و توسط همین مردم نفی خواهند شد.
پس به جای توهین به مردم ع پیشنهادخودتان را به طور واضح و روشن و عملگرایانه برای اصلاح شدن اوضاع نابسامان آزاذیهای فردی ایرانیان و واکنشهای طبیعی مردم نسبت به این نابسامانیها بیان کنید. و در غیر اینصورت به مردم توهین نکنید.
ایرانیان به ظاهر خارج از زندان هستند. اما در واقع اسیر قوانین تهدید آمیز و تحدیدآمیز د رژیم ج. ا هستند.
شما پیشنهاد خودتان را برای حل مسئله بدهید. مردم را قضاوت نکنید. چون شما هم قابل قضاوت شدن هستید. مردم خود بهترین انتخاب را از بین پیشنهادهای روشنفکران واقعا دلسوز میهن خواهند کرد. شما زیاد خود را زجر ندهید؛لطفا. با احترام.

رستم | December 22, 2009 05:47 PM

سلام داریوش جان
من هنوز درگیر آهنگ دنیای این روزای من هستم.
نمیدونم شاعر و آهنگسازش کیه ولی عجب آهنگیه .

از اوضاع و احواله ما که کماکان با خبری . .

داشتم ترانه ی بوی خوب گندم رو گوش میدادم
وقتی این ترانه رو اجرا کردی من هنوز بدنیا نیومده بودم
بعد از سی و اندی سال هر باری که گوش میدم مو به تنم سیخ میشه . . .
نمیدونم شما توی اون کنسرتی که آخرش رو دکلمه میکنی (به صورت شعار : بوی گندم مال من هرچی که دارم مال من
یه وجب خاک مال من هرچی میکارم مال من)
چه حالی داشتی ؟ !!!!


باز خدارو شکر که شما اونور دنیا هستی هر چند دور ولی هستیو از درد ما میخونی . . .

هرشب ستاره ی به زمین میکشند و باز
این آسمان غم زده غرق ستاره هاست . . .
( سیاوش کسرایی)

به امید روزای بهتر .

سهراب | December 22, 2009 01:20 PM

درود
مثل تمامي کنسرت هاي شما خوب بود . ولي داريوش جان بهتر نيست مردم ايران فعلي را بيشتر بشناسي ؟؟!!
قصد توهين ندارم . مي‌دانم دلت براي ايران و ايراني مي‌سوزد ولي اين خبر نگارهاي ميليوني در ايران غير از پوشش خبري اوضاع مملکت پوشش خبري تمام حوادث ايران را بر عهده دارند از جمله کسي که در يک حادثه رانندگي دارد جان مي‌دهد و به جاي کمک از او فيلم مي‌گيرند و جشن هاي خانوادگي و فيلم‌هاي خصوصي ديگر هموطنانشان را با لذت نگاه مي‌کنند و براي هم ارسال مي‌نمايند .
داريوش جان تعداد معترضين نسبت به ناآگاهان بسيار کم است عده‌اي فقط براي حل مسايل خويش اعتراض دارند اگر مشکلشان حل شد فرقي نمي‌کند که دکتر روي کار است يا ديکتاتور ولي اعتراض آگاهانه بسيار کم که ما با اصل مشکل داريم نه با فرد .
اميدوارم نظر مرا شما و ديگر دوستان بخوانند و مرا اگر اشتباه مي‌کنم راهنمايي کنند .
بدرود

Danial | December 18, 2009 09:50 PM

سلام ای صدای ایران
داریوش نازنین... در ایران که سعادت حضور در کنسرت هایت را از ما گرفته اند و فقط به شنیدنت از اسپیکر اتاقمان دل خوش کرده ایم... اما امیدوارم به زودی زود... در میدان آزادی... شاهد خواندن ترانه دوباره میسازمت وطن با صدای دلنشینت باشیم...

فرزاد | December 18, 2009 07:40 AM

سلام داريوش
اره سلام به تو که صداي نسل مني.داريوش نمي دونم حرف انباشته شده توي سينه ام رو توي ۳۰ سال چطوري توي چند سطر برات بگم.بغض ۳۰ سال تحمل ۳۰ سال خيانت ۳۰ سال دوري از تو وبقيه هموطنانم.دوستي داشتم که از دوران دبيرستان توي تمام لحظات با هم بوديم لحظات عاشقي لحظات بي پولي بي کاري .داريوش اون عاشقت بود مي دونم که هميشه توي کلاس شعرهاي تو رو مي خوند.قبولت داشت .خيلي زياد.اما الان پيش من نيست پيش خداس.مي خوام يه جوري حرفاي اونم بزنم اما نمي شه.بادم نمي ره شبي رو که تا صبح شاهکار اشفته بازارت رو با هم گوش کرديم .اون در سن ۲۴ سالگي توي روز تولدش از پيش ما رفت .مثل خيلي بي گناهاي ديگه .گر چه اون تصادف کرد اما من قاتلش رو کسايي مي دونم به فکر جون ۷۰ ميليون آدم نيستن يکي رو توي زندان مي کشن يکي رو توي جنگ به کشتن مي دن يکي رو توي جاده.داريوش هيچ وقت ايتقدر ذلم نگرفته بود...

farhad | December 15, 2009 11:56 AM

سلام بر بغض هم قبیله ام
من هوای بوی گندم کرده ام
بی تعارف من خودم را در شما گم کرده ام
دوستتان دارم تا ابد.............

الف-ک-احسان از میانه | December 14, 2009 06:25 AM

سلام بر بغض هم قبیله ام
من هوای بوی گندم کرده ام
بی تعارف من خودم را دشما گم کرده ام
دوستتان دارم تا ابد.............

الف-ک-احسان از میانه | December 14, 2009 06:24 AM

تقدیم به داریوش عزیز
به خاطر اعتقاد و عقاید همسویش با من
دیار عاشقان

نه فقیرم
نه که خانم .
نه ظلیلم
نه که جزء
ظالمانم .
با کس ام ،
هم
بی نشانم .
غرق اینم
محو آنم
با طبیعت هم زبانم .
رهرو و
هم پای جانم .
هم نوای
عارفانم .
از دیار
عاشقانم .
میروم
از سر بخوانم ،
هر چه دیدم
هر چه دانم.
بگذرد
این گون
زمانم .
تا شود
از این
آنم .

02.01.2005

الف.پ.حباب | December 12, 2009 02:48 PM

خیلی زیبا بود واقعا این کنسرت . قشنگ و با مناسبت

سعید | December 11, 2009 08:41 AM

گرگها خوب بدانند، در این ایل غریب
گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز
گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند
توی گهواره چوبی پسری هست هنوز
آب اگر نیست نترسید، که در قافله مان
دل دریایی و چشمان تری هست هنوز

همصدا با تو براي آزادي.........به اميد آن روز

marjan | December 9, 2009 01:07 PM

سلام به ابر مرد ایران زمین
داریوش جان امید وارم حالت خوب باشد
اما حال ما که اصلا مساعد نیست
چراکه ایرانیان به احزاب مختلف تبدیل شده و به جان هم افتاده اند و دیگر یادشان نیست که ما از یک خاک و یک ریشه ایم
امید وارم بتوانی با صدای زیبایت کاری برای وطن و هموطن انجام دهی!

میثم | December 9, 2009 10:43 AM

داریوش درود بر شرفت
زنده باشی مرد
این حنجره متعلق به همه ملت ایران است.
زنده باش و بخوان
درود بر شرفت
زنده باد ایران
داریوش عزیزم؛ دلم پر از غم و خشم هست.
بخوان چیزی را بخوان که خشم ما برانگیزد.
با آوازهایت بسوزان ریشه اسلام و این انسان نماها را.
باقدرت صدای تو ما جان میگیریم.
ما را بکشید. ما خشمگین تر خواهیم شد. مارا بسوزانید ما مصممانه چون ققنوس برخواهیم خواست.
بشنوید این صدای ایران است.
مرگ بر دیکتاتور.
مرگ بر ظالم
مرگ بر جهالت آخوندی
مرگ بر خامنه ای
زنده باد ایران
زنده باد حکومت شاهنشاهی سوسیالیستی ایران
زنده باد ایران آزاد و آباد
داریوش درود بر شرفت بخوان و خشم ما را فزون کن

رستم | December 8, 2009 09:02 PM

سلام بر یاور شب های سرده تنهایی

توی یکی از مصاحبه ها گفته بودی تا دو ماه دیگه البوم جدید اماده میشه ...

از همون روزه که دارم تقویم رو نظاره میکنم ...

راستی داریوش جان این اهنگ دنیای این روزای من چی شد ؟؟؟

رضا | December 8, 2009 07:14 AM

نام:

ایمیل:

صفحه شخصی:

نظر:

فارسی English

لطفا بيش از يک‌ بار کليد «بفرست» را فشار ندهيد؛

لطفا مرتبط با مطلب اصلی، گویا و در صورت امکان کوتاه بنویسید؛

وارد نمودن نام و آدرس ایمیل معتبر الزامی است؛

اطلاعات تماس شما نزد مدیریت و نگارنده وبلاگ محفوظ است؛

نظر شما پس از بازبینی منتشر خواهد شد؛

در صورت عدم تمایل به درج و انتشار نظرتان در وبلاگ، این درخواست را در نظرتان ذکر نمایید.



ارسال مطلب به دوستان

آدرس ایمیل گیرنده را وارد کنید:

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

می توانید به این ایمیل یک پیام هم اضافه کنید (اختیاری):